Lyreco Group onthult nieuwe identiteit en positionering

15-10-2018

Lyreco Group onthult zijn nieuwe positionering. Deze ligt in lijn met de waarden van Lyreco: de vertrouwensrelatie met zijn klanten, leveranciers en partners; de ondersteuning van zijn medewerkers en hun individuele vaardigheden; zijn engagement voor zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Om zijn leiderschap te behouden en in te spelen op een nieuw koopgedrag, focust de Lyreco Group op 3 strategische pijlers:

  • een optimale klantervaring creëren dankzij het verbinden van de competenties van zijn medewerkers en technologie;
  • zijn aanbod uitbreiden om een gespecialiseerde partner te worden;
  • zich ontwikkelen dankzij externe groei via bestaande activiteiten en nieuwe business- en geografische perimeters, met name in Azië.

Hoewel de fundamentele waarden, de naam en de samenstelling van het logo van het merk onveranderd blijven, werden de ellipsen verlengd. Hun groene kleur verwijst naar een ambitieus beleid inzake MVO, dat systematisch het concept van duurzaamheid betrekt bij het nemen van beslissingen.

De nieuwe slogan luidt: ‘WORKING TOGETHER FOR TOMORROW’ en blijft voor alle vestigingen in het Engels. Hij benadrukt de duurzame relatie van de Groep met al zijn stakeholders. Dankzij een duidelijke strategie, een stevige financiële basis en de belofte om een ‘verantwoorde partner’ te zijn, zal het bedrijf verder ontwikkelen met behoud van zijn familiale bedrijfswaarden.

Partners & preferred suppliers