Minder bezoekers voor EvenementContact

05-1-2012

Om de kwaliteit van de bezoekers en de effectiviteit van de contactmomenten op EvenementContact in 2012 sterk te verhogen, heeft de organisatie een revolutionaire stap genomen. Waar andere beurzen pronken met aantallen bezoekers, gaat EvenementContact dit jaar uit van vrijwel louter kwalitatieve bezoekers.

Arjen Lemstra: "Wij pretenderen met BrancheContact 'leader in leads' te zijn, daarom gaan we weer een stap verder met screening van de bezoekers. Om dit te waarborgen hebben wij ervoor gekozen de bezoekers in twee groepen te splitsen, te weten: afnemers/inkopers en aanbieders & overigen."

Van 11 tot 16 uur is er dus sprake van exclusieve toegang voor inkopers. Aanbieders en overigen in de branche krijgen toegang vanaf 16 uur. Op de website van EvenementContact lees je meer over wie onder welke bezoekersgroep valt.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers