standBystand B.V.

standBystand-logo-wit-profielpagina.png

Jakob Ulcnik
Oprichter & CEO
jakob@standbystand.eu
+31 (0)6 - 14 47 04 38

standBystand B.V.
Oosterpark 73 1
1092 AT Amsterdam

www.standbystand.eu

Een van de wederkerende problemen in de standbouw is dat het aanbod van goede standbouw freelancers niet voldoet aan de vraag hiernaar, vooral tijdens de piekperiodes. Bedrijven worden hierdoor gedwongen om tijdelijke standbouwers in te huren, buiten hun vaste kanalen om, bijvoorbeeld via uitzend- of recruitmentbureaus. Naast de hogere kosten die dit met zich meebrengt, voldoen deze tijdelijke krachten vaak niet aan de verwachtingen.

U kunt proberen uw eigen pool aan freelancers te creëren, maar dit is een tijdrovend proces zonder dat het u de garantie biedt dat deze freelancers beschikbaar zijn wanneer u ze het hardst nodig heeft.
U bent hierdoor genoodzaakt om tijdelijke krachten blindelings of op basis van vertrouwen in te huren.

standBystand lost dit probleem op met een database van kwalitatieve, professionele freelancers met ervaring in de standbouw. Deze freelancers staan via www.standbystand.eu tot uw beschikking wanneer u ze nodig heeft. Hiermee bespaart u de tijd en moeite die u anders kwijt zou zijn met het zoeken van geschikte freelancers. Omdat onze freelance standbouwers onafhankelijk worden beoordeeld door onze opdrachtgevers, bent u verzekerd van transparantie en de beste freelancers voor uw klus.

Onze oprichters hebben de jarenlange ervaring in de verschillende disciplines die nodig zijn om van dit project een succes te maken: standbouw, personeelszaken, congres & evenementen, webdevelopment en projectmanagement.

  • Registreer uw bedrijf op www.standbystand.eu en creëer uw eigen project. Beschrijf hierin precies wat van de freelance standbouwer verwacht wordt.
  • Ons systeem zoekt automatisch de beste match(es) en stuurt deze standbouw professional(s) een bericht met de details van uw project.
  • U ontvangt vervolgens alle matchende profielen, inclusief reviews van eerdere projecten. Wat nog rest is het selecteren van de freelancer(s) voor uw project.
  • Tijdschrijven (bevestigd door een van uw vertegenwoordigers via het platform) en facturering zijn geautomatiseerd, waardoor de administratieve last voor iedere stakeholder aanzienlijk daalt.

Bovenal zal u door het gebruik van standBystand in staat zijn om uw planning efficiënter in te richten, vooral tijdens de stressvolle piekperiodes. Hierdoor kunt u (net als de freelancers waarmee u werkt) zich focussen op het succesvol uitvoeren van uw project.

Voor meer informatie neemt u contact op met Jakob Ulcnik via jakob@standbystand.eu of +31 (0)6 - 14 47 04 38.

Beurzen

Congressen & Vergaderingen

Evenementen & Incentives

Entertainment