Gielissen versterkt de business unit Events

07-2-2017

Gielissen is al decennia een van de grootste spelers in Europa op het gebied van ruimtelijke (beurs)presentaties. Het bedrijf is vastberaden om hetzelfde te bereiken in evenementen. De focus komt te liggen op internationale user events, productintroducties en brand events, met behoud van de bestaande activiteiten voor merken (o.a. Heineken, Philips Lighting, Salesforce/T3Expo), associaties (o.a. ERA-EDTA, ESC, FDI) en beursmedia bedrijven (o.a. CloserStill Media, Pennwell en Deutsche Messe). Sinds kort is Gielissen Events gevestigd in een modern pand nabij Schiphol en wordt Gielissen Events geleid door René Zwanenburg en Leen Jan van Dijke.

René Zwanenburg
René organiseerde eerder onder de naam Communivents succesvolle internationale events voor corporate organisaties, beursgenoteerde bedrijven en grote spelers in het MKB. René wordt verantwoordelijk voor de complete projectmanagement afdeling van Gielissen Events.

Leen Jan van Dijke
Leen Jan was hiervoor verantwoordelijk voor event content & design bij Synpact en new business development bij Pepperminds. Als commercial director Events gaat hij zich met zijn team richten op de acquisitie van nieuwe projecten bij nieuwe en bestaande relaties.

Zwanenburg: "Een event is een geweldige live marketingtool. Het zorgt voor merkbeleving, enthousiasme, imagebuilding en voor relatieopbouw. Tenminste, zolang je niets aan het toeval overlaat. Daar willen wij voor zorgen. Live communicatie in optima forma. Als Gielissen hebben we daarvoor alles in huis: creativiteit, organisatie kunde, ervaring en bovenal gemotiveerde collega’s."

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers