Freeman Trends Report Unpacking XLNC

terug naar zoekresultaten

Commercie belangrijker dan ooit op beurzen en congressen

Plaatsingsdatum: 01-05-2025
Auteur: Freeman
Bron: Freeman

Het onderzoek, gebaseerd op Freeman’s XLNC-framework (Experience, Learning, Networking, Commerce), laat zien dat vooral de zogenoemde 'Now Generation' (professionals tussen 22 en 44 jaar) steeds meer waarde hecht aan concrete zakelijke opbrengsten en directe interactie. 

"Face-to-face engagement is niet langer slechts een onderdeel van de salesfunnel. Het is de plek waar aankoopbeslissingen daadwerkelijk worden genomen", aldus Janet Dell, CEO van Freeman. “Wanneer bezoekers producten kunnen testen, met experts praten en direct de relevantie voor de eigen situatie kunnen beoordelen, ontstaat sneller vertrouwen. Deze momenten zijn niet langer optioneel, maar essentieel.”

Onze conclusie? Zorg dat je product specialisten op je stand staan!

Download het complete onderzoek hier.

KENNISPARTNERS & PREFERRED SUPPLIERS