Gouden Giraffe Jurylid Fred van Dijk: “Schrijf een kort, bondig en eerlijk verhaal”

25-11-2011

In deze rubriek kun je meer lezen over de personen achter de juryleden van de Gouden Giraffe. Wie zijn zij? Wat is hun link met de Live Communication branche? En waar letten zij op tijdens de beoordeling? Vandaag kun je kennismaken met Fred van Dijk, jurylid Effectief

Wie is Fred van Dijk?
Senior Eventmarketingadviseur bij de Delta Lloyd Groep

Kort bedrijfsprofiel
Financiële instelling. Delta Lloyd Groep (Delta Lloyd, ABN AMRO Verzekeringen en OHRA) voert een Multi-channel, Multi-label strategie. Ondersteund door singel backoffices onderneemt elk label zijn eigen merkactiviteiten, met als resultaat grote distributiekracht, goede service en een efficiënte werkwijze.

Wat deed je hiervoor?
Sinds 30 jaar bij Delta Lloyd. Eerste 8 jaar een aantal andere functies, 4 jaar acceptant en 4 jaar productie en traffic bij Concern Marketing, de laatste 22 jaar altijd events gedaan.

Waarom wil je deelnemen aan de jury?
Ben benieuwd wat er achter een evenement zit, wat de gedachte is, wat de doelstelling is, hoe dat uiteindelijk vertaald wordt naar een event.

Wat is je link met de Live Communication branche?
Binnen ons team doen wij niet anders, het hele scala van mogelijkheden komt hier voorbij.

Waar ga je op letten bij de beoordeling?
Of het bureau een duidelijk verhaal kan neerzetten, zodat het evenement gaat leven.

Wat versta je onder een effectief evenement?
Of de doelstelling, mits duidelijk aangegeven, ook bereikt is. Niet alleen de opmerking dat het goed was, maar dat na afloop ook echt een evaluatie heeft plaatsgevonden.

Waarom moet men inzenden in de categorie Effectief?
Volgens mij wordt dit steeds belangrijker. Opdrachtgever moeten steeds meer keuzes maken waar zij hun budget aan uitgeven, ze willen dan ook waar voor hun geld.

Mijn gouden tip aan de inzenders…
Schrijf een kort, bondig en eerlijk verhaal.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers