Gouden Giraffe Jurylid Irma Houssart: "Steek je nek uit, en win!"

19-11-2011

In deze rubriek kun je meer lezen over de personen achter de juryleden van de Gouden Giraffe. Wie zijn zij? Wat is hun link met de Live Communication branche? En waar letten zij op tijdens de beoordeling? Vandaag kun je kennismaken met Irma Houssart, jurylid Beste Beursconcept.

Wie is Irma Houssart?
Een one-man-army. Zelfstandig, inventief, doortastend, assertief, eerlijk, loyaal.

Kort bedrijfsprofiel
Joy for Business is sinds 2003 een 'one man army ' op het gebied van Sales en Marketing. Ik bied ondersteuning op vaste of flexibele basis. Op deze manier behoudt de opdrachtgever tijd en aandacht over voor waar het om draait. Door mijn jarenlange ervaring op gebied van Sales/Marketing/Sport/Sponsoring ben ik bijna op elke afdeling in te zetten, ad hoc of voor langere periode.

Wat deed je hiervoor?
Werkzaam als accountmanager/sales/PR/sponsoring bij diverse organisaties, overheden en in de sportwereld.

Waarom wil je deelnemen aan de jury?
Toen ik benaderd werd door CLC-VECTA, in het verleden heb ik contact gehad met René de Kok, hij droeg mij voor als jurylid, voelde dat als een blijk van waardering van mijn kennis. Trots ben ik dat ik onderdeel uitmaak van de vakjury voor de Gouden Giraffe 2012!

Wat is je link met de Live Communication branche?
Ben in aanraking gekomen met CLC-VECTA tijdens mijn werkzaamheden van een van mijn opdracht gevers het ontwerp- en communicatiebureau: HenK-Ontwerpers te Lemmer. Door mijn diverse bezoeken op kantoor bij CLC-VECTA heb ik een aantal mensen mogen leren kennen en heb ervaren dat hun expertise en kennis veel bijdraagt aan het bestaan van de branche organisatie, kortom een fijne club mensen met wie ik een enorme klik heb!

Waar ga je op letten bij de beoordeling?
In de eerste instantie dienen de inzendingen er professioneel uit te zien, en compleet. Daarnaast speelt de inhoud natuurlijk een grote rol. Hoe is de case opgebouwd? Is er voldaan aan de vraag van de klant, is er naar tevredenheid gewerkt en hoe heeft de bezoeker het ervaren zijn vragen die ik zal stellen bij het beoordelen van de ingezonden cases.

Wat versta je onder een goed beursconcept?
Beursconcepten die nieuwe initiatieven hebben getoond, oude concepten nieuw leven in hebben geblazen, of die heel succesvol zijn geweest en waarbij zowel klant als bezoekers positief verrast is. Een beursconcept heeft bijgedragen aan een positieve ervaring omtrent het merk of product e.d. Daarnaast vind ik de visuele uitwerking erg belangrijk, kortom is het plaatje compleet? Klopt de inhoud met de uitwerking en de visuele presentatie?

Waarom moet men inzenden in de categorie Beste Beursconcept?
Dit is de kans om je beursconcept te presenteren en er de waardering voor te krijgen die het verdient!! Als ‘beursconcept’ ben je nu in de gelegenheid jezelf op de kaart te zetten’ steek je eigen nek uit voor je bedrijf en doe mee: Win die Gouden Giraffe 2012!

Mijn gouden tip aan de inzenders…
Laat de diversiteit van jou bedrijf zien en stuur jouw beste beursconcept in, wacht niet af, maar ga er voor. Steek je nek uit, en win!

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers