Onderzoek marketingkansen voor meeting- & eventlocaties in Nederland

07-4-2020

Door de huidige Corona-crisis gaan opdrachtgevers massaal op zoek naar locaties voor de maanden september, oktober, november en december. Het maken van deze hoopvolle en positieve plannen zorgt ervoor dat zij bij sommige locaties nú al niet meer terecht kunnen. Daarom is Venue Marketing samen met School of Venues een onderzoek gestart. Doel van het onderzoek is om Nederlandse meeting- & event-locaties te helpen om zich beter voor te bereiden op de drukte die zal ontstaan in het 3e en 4e kwartaal van dit jaar.

De complete vragenlijst is eind maart digitaal verspreid onder ruim 80 meeting- & eventlocaties (klein, middel en groot meeting- & eventlocaties). Daarvan hebben 37 meeting- & eventlocaties de volgende 4 vragen volledig beantwoord:

1. Hoe kunnen wij opdrachtgevers straks beter helpen in hun ‘zoektocht’ naar een meeting- & eventlocatie?
2. Hoe kunnen wij opdrachtgevers straks beter helpen bij een aanvraag van een ‘optie’?
3. Hoe kunnen wij opdrachtgevers straks beter helpen bij het maken van een ‘offerte’?
4. Wat zijn nog meer marketingkansen om straks de golf van aanvragen beter op te vangen?

Benieuwd naar de uitkomsten? Lees dan het onderzoek.
 

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers