Arjan Van Dijk Groep gaat voor nieuwe positionering en propositie

08-8-2013

Arjan Van Dijk organiseert al evenementen sinds 1975. Veel mensen hebben een feest of een evenement van Arjan van Dijk meegemaakt. Maar de evenementenwereld verandert en Arjan van Dijk verandert mee. Samen met SuperRebel.com is Arjan van Dijk op zoek gegaan naar een nieuwe positionering en propositie. Zonder daarbij het verleden los te laten.

De bedenkers van beleving
Arjan van Dijk stond aan de basis van vele evenementen en themafeesten in Nederland. Als eerste organiseerden ze megafeesten met meer dan 5000 bezoekers en beschikten ze over een eigen evenementenlocatie. ‘Met ‘Bedenkers van beleving’ claimt Arjan van Dijk het roemruchte verleden en positioneert het zich opnieuw als benchmark in de markt. Maar ook Arjan van Dijk moet zich opnieuw blijven uitvinden. Als je weet dat de rest van de markt naar je kijkt, dan moet je blijven verbazen. En niet alleen qua evenementen, zeker ook als organisatie’, aldus Lodewijk Varossieau van SuperRebel.com.

Maak het mee
Inmiddels zijn er genoeg bedrijven die een evenement kunnen organiseren, maar het is de manier waarop die verandert. Meer en meer willen mensen onderdeel van de beleving worden en meedenken en mee-organiseren. Vandaar het nieuwe thema van Arjan van Dijk: ‘Maak het mee! De symbiose tussen evenementenorganisatie en co-creatie. Tussen meedenken en beleven. Maak het mee!’

SuperRebel.com ontwikkelde de brandstory, de nieuwe huisstijl en het ontwerp voor de nieuwe website. Lodewijk Varossieau: ‘En als het aan ons ligt gaan we de komende tijd nog veel meer bedenken en mee maken.’

Bron: High Profile Events

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers