Delen om te kunnen vermenigvuldigen: ondernemers zetten kennis online

25-9-2013

Delen is het nieuwe hebben, dat is het motto van Locatie Amersfoort, de campagne die gericht is op het promoten van zakelijk toerisme in stad & regio Amersfoort. Citymarketeer Dennis Sille: “We vinden het belangrijk dat we onze kennis delen met onze partners en doelgroepen. Waarde toevoegen aan hun werkzaamheden is voor ons de insteek. Op www.locatieamersfoort.nl/blog hebben we meerdere artikelen geplaatst die relevant zijn voor ondernemers, managementondersteuners, trainers, coaches en eventorganisatoren. De artikelen worden door onszelf én door ondernemers geschreven”.

De meest recente artikelen geven bijvoorbeeld tips m.b.t. het organiseren van een evenement, hoe je social media (gratis) tijdens een event kunt inzetten of hoe je klandizie via Twitter kunt genereren. Ondernemer Marc Bot van 7AM (de Veerensmederij) heeft een blog geschreven met de titel ‘Het gaat om de inhoud’. Sille: “Interessant om te lezen en waardevol dat de ondernemers kennis delen. Dit is ondernemen anno nu.”

Het team van Locatie Amersfoort is benieuwd welke kennis zij nog meer kunnen delen op het gebied van zakelijk toerisme. Vandaar een oproep aan de lezers: ben je op zoek naar kennis op zakelijk toeristisch gebied (m.b.t. vergaderingen, events, beurzen, congressen, bedrijfsuitjes), maar is er online weinig over te vinden? Laat het weten via Twitter of e-mail en wellicht wordt er binnenkort een blog over geschreven.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers