Hoe kun je MVO correct inzetten als marketinginstrument?

28-1-2014

'Wij zijn groen!', 'Wij helpen de maatschappij!'. Bedrijven roepen het van de daken. Maar werkt dit ook? Zit de consument hierop te wachten? In de Weekly Hangout van 28 januari wordt gesproken over het inzetten van maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) als marketinginstrument. Wat moet je wel en wat vooral niet doen?

Te gast zijn:

  • Bart Bruggenwirth, mede-oprichter van b-open, een strategisch marketingbureau, gespecialiseerd in MVO en duurzaamheid. b-open helpt bedrijven hun maatschappelijke betekenis te vinden en daarmee sterkere merken te bouwen. Bruggenwirth zal enkele tips geven hoe je als mkb'er ook winst kunt halen uit mvo en natuurlijk wel op een verantwoorde manier.
  • Stephan Zeijlemaker, oprichter van Yumeko, specialist in eco bed en badgoed. Zeijlmaker zal vertellen hoe hij zijn maatschappelijk verantwoorde bedrijfsmissie op een goede manier probeert te verwerken in zijn marketing.
     



Bron: MKB Servicedesk

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers