Nieuwe vakliteratuur in het kenniscentrum bij CLC-VECTA

25-11-2013

Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de Nederlandse entertainmentsector. Het ‘Basisboek entertainmentmarketing’ biedt een nagenoeg compleet overzicht van deze sector en hanteert hierbij marketing als rode draad.

Het boek bestaat uit drie delen. Deel 1 geeft een overzicht van de Nederlandse entertainmentmarkt en gaat tevens in op de geschiedenis daarvan. In deel 2 worden de specifieke marketingvereisten beschreven voor de verschillende branches: muziek, film, games, (multi)media en evenementen. Deel 3 gaat in op strategische ontwikkelingen in de entertainmentwereld en de rol van marketing daarin. Ieder hoofdstuk start met een lijst concrete leerdoelen en eindigt met een beknopte samenvatting.

Wil je alvast een voorproefje? Bekijk hier de volledige inhoudsopgave van het ‘Basisboek entertainmentmarketing’.

Klik hier voor meer informatie en/of bestellen.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers