Return on Investment vertaald naar de evenementenpraktijk

04-9-2013

Return on Investment het lijkt wel of de eventbranche er nog altijd niet aan durft. Vinden we het een vreemde term? Of is het niet te meten? Master in Eventmanagement heeft sprekers gevonden om de ROI-methodiek te vertalen naar de evenementenpraktijk. Dan blijkt ook dat het veel meer een manier van denken en werken is, dan een daadwerkelijke meetmethode.

'Rob Captijn en Elling Hamso delen in deze masterclass ruim vijfentwintig jaar internationale praktijkervaring met de architectuur van optimaal renderende events. Naast de strategische onderbouwing en tal van prijswinnende praktijkvoorbeelden, krijg je een praktisch 12 stappenplan waarmee je de evenementen binnen jouw organisatie direct significant waardevoller maakt. En daarmee waardevoller voor jouw organisatie wordt', aldus Harry de Winter van Master in Eventmanagement die de workshop organiseert.

De volgende leerdoelen staan tijdens deze masterclass centraal:

  • Je leert hoe je ROI creëert, meet en evalueert
  • Je begrijpt de unieke waarde van events t.b.v merk- en relatieontwikkeling, interne processen & omzet
  • Je kunt het evenement in een merk-, campagne- c.q. (social) mediacontext plaatsen
  • Je kunt jouw stakeholders van de omvang en relevantie van de investering overtuigen

Datum & locatie
Dinsdag 29 oktober 2013 13:30 tot 17:30 uur
DeLaMar Theater Amsterdam

Voor wie?
Merk-, marketing-, social media- en eventprofessionals.

Klik hier voor meer informatie of om je in te schrijven.

De masterclass is tot stand gekomen in samenwerking met EventBranche en ontwikkeld door BENG! en Event ROI Institute.

Zoeken in nieuws

 

Zoekterm

Kennispartners & preferred suppliers